Kara

 

Kara je odvážná bojovnice, která pochází z bájné Atlantidy. Je dcerou významného muže a velkého mága jménem Delios. Ten byl na Atlantidě vůdcem dobrých lidí bojujících proti démonům. Kara svému otci ve všem ochotně pomáhala a sama se pak účastnila různých bitev. Když měla být Atlantida zničena, daroval Delios své dceři Nápoj zapomnění. Díky němu se mohla Kara přenést do říše mrtvých, aniž by předtím sama zemřela. Tímto způsobem přečkala zánik Atlantidy a v říši mrtvých pak zůstala až do dnešních dní. Vše se změnilo ve chvíli, kdy se mág Myxin rozhodl probudit jednoho spícího bojovníka jménem Haro. Ten rovněž přežil zkázu Atlantidy a Myxin věřil, že by v něm mohl získat spojence v boji proti temným silám. Jelikož byl Haro Kařin přítel, rozhodla se tato bojovnice vrátit zpět do světa živých. Když se zde Kara objevila, narazila na Myxina, kterého si pamatovala jako zlého čaroděje. Haro pak krátce nato zemřel a Kara zde zůstala úplně sama bez Nápoje zapomnění, takže už se nemohla vrátit. Když dívka pochopila, že se Myxin změnil a nyní stojí na stejné straně jako ona, rozhodla se k němu přidat. Od té doby je z nich nerozlučná dvojice a oba společně pátrají po odkazu dávné Atlantidy. Kara samozřejmě pomáhá také Johnovi a patří mezi jeho nejbližší přátele. Dívka má ve svém držení Zlatý meč, který jí propůjčuje určité nadpřirozené schopnosti a se kterým se také dokáže přemisťovat na nejrůznější místa. Kara je překrásná žena s dlouhými černými vlasy a dokonalou postavou. Její známí jí někdy přezdívají kráska z říše mrtvých, což se k ní docela hodí. Spolu s Myxinem se usadili v jednom menším domku poblíž Planoucích kamenů, dalším pozůstatku bájné Atlantidy. Kdykoliv to John potřebuje, Kara neváhá a vždycky mu ochotně pomůže.

 

Oblíbené zbraně: Zlatý meč

 

193 - Kráska z říše mrtvých - První výskyt. Narazí na Myxina a přidá se k němu.

202 - Obr z Atlantidy - Kara se zapojí do boje proti nebezpečnému obřímu ještěrovi z Atlantidy.

Kniha 3 - Hrob v pekle - Společně s Myxinem objeví magické Planoucí kameny. Později se zde oba usadí.

Kniha 5 - Noční můra na Atlantidě - Když je John přenesen v čase na bájnou Atlantidu, uvidí zde Karu, jak společně se svým přítelem Harem bojuje proti útočícím bojovníkům Černé smrti.

217 - Boj černých andělů - Dívka Johnovi pomůže v boji proti démonům z Atlantidy zvaným černí andělé.

Kniha 6 - Pomsta Hororových jezdců - Kara použije svůj Zlatý meč a společně s Johnem zabije tři Hororové jezdce.

228 - Zelený džin - Kara Johnovi významně pomůže proti Zelenému džinovi a jeho služebníkům.

251 - V ohnisku hrůzy - Když se Kara dozví o Johnově zmizení, snaží se jeho přátelům pomoci s jeho záchranou.

279 - Vládkyně temnot - Dozví se o příchodu Alassie známé také jako Vládkyně temnot. Je zajata Vražednou ligou a má být popravena. Nakonec ji zachrání John spolu s Myxinem.

Kniha 22 - Past z onoho světa - Na krátkou dobu se spojí s Alassií, která tvrdí, že má Nápoj zapomnění. Kara se pak dozví, že ve skutečnosti má u sebe nápoj Spuk.

315 - Ďáblův tetovač - Kara je napadena mocným mágem Arkonadou, který z ní chce udělat svou služebnici.

348 - Smlouva démonů - Spuk nechá Karu vypít malou část z Nápoje zapomnění.

360 - Planeta mágů - Kara se spolu s Johnem a Sukem přenese na Planetu mágů, aby se zde střetli s Arkonadou.

403 - Útěk před hrůzou - Kara významně přispěje ke konečné porážce Velkých starých.

429 - Přízrak z hlubin - Společně s Myxinem zachrání Johna a jeho přátele během jejich pátrání po Kostce dobra.

482 - Čaroděj z temnot - Kara dostane od Spuka další tři kapky Nápoje zapomnění, aby mohla bojovat s Magicem.

547 - Žoldnéři z Atlantidy - Kara se spolu s Johnem a Sukem pokusí zastavit čtveřici zabijáků z Atlantidy.

 

Zpět